Sistem Yok

Sistem Yok

Sporcuların Vazgeçilmezi Pedometre

Sporcuların Vazgeçilmezi Pedometre

Merhaba. Yazımda sizlere sporcu arkadaşlarımız için birçok yerde kullanılan pedometre uygulamasını tanıtacağım. Öncelikle Pedometre:
Adım ölçmek amaçlı geliştirilen bir uygulamadır. GPS veya İnternet Tabanlı konum uygulaması ile anlık ritim kontrolü ve yürüyüş hızı, adım sayısı gibi çeşitli aktivitelerin rahatlıkla kontrol edilebileceği bir yapı ortamı oluşturmaktadır.


Birçok spor aleti üzerinde bu gibi uygulamalara rastlamak mümkün olmakla beraber geliştirilmiş versiyonlu cihazlar ile ileri seviyede kullanıcı verileri alınabilmektedir. Peki Android üzerinden de bunun gibi verilere ulaşabilirmiyiz? Tabikide evet. Hatta işin ehli bir uygulamayı sizlere sunalım.

Adım Sayar Pedometre Uygulaması

Uygulama ismi Easy Pedometer.
Gelişmiş ölçümleri ile spor salonlarındaki ölçümleri yakalayan bir uygulamadır.
İçerisinde sizleri spor yapmaya teşvik edecek ödüllerin bulunduğu bu uygulamada, adım sayacı ile yapılan aktivitenin skoruna göre çeşitli uygulama içi hediyeler vermektedir.
Bir nevi rozet sistemi diyebiliriz. Özellikle adımlarınızı sayarken başka kullanıcıların adımlarını görebilir bir rekabet sisteminde yer alabilirsiniz. Ayrıca Easy Pedometer yürüdüğünüz mesafeyi, aktiflik sürenizi ve her gün yaktığınız kalorileri tahmin etmenizi sağlar ve bir yıl boyunca bunun kaydını tutar. Böylece kalıcı bir kayıt ile aktivitelerinizi görebilirsiniz. Bunun yanında uygulama içerisinde beğenmediğim bir özellik var, bazen ekran arası geçiş yaparken kısada olsa bir reklam aktivitesi bulunuyor. Sorun teşkil etmiyor tabikide yazılımcının emeği sonuçta ama ben hoşlanmadım açıkcası. Uygulamaya Google Play üzerinden erişmeniz mümkün.


Yorum Gönder

0 Yorumlar